• Welcome to Radiocool forumas apie skaitmeninę antžeminę televiziją (DVB-T) ir ne tik.
 

Naujienos:

Sukurta nauja forumo kategorija ,,Internetinė TV" ji matoma tik registruotiems nariams.

Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - retklifas

#1
Remiantis jūsų aprašymu, problema gali būti viena iš šių:

- Tinklo problema: DVB-T signalas gali būti silpnas arba blokuojamas. Galite pabandyti pakeisti monitoriaus vietą, kad pagerintumėte signalo priėmimą. Taip pat galite pabandyti atnaujinti DVB-T signalo parametrus savo televizoriaus meniu.

- Techninė problema: Monitoriaus DVB-T imtuvas gali būti sugedęs. Galite pabandyti atnaujinti monitoriaus programinę įrangą arba susisiekti su Samsung klientų aptarnavimo skyriumi, kad gautumėte pagalbos.

Štai keletas dalykų, kuriuos galite pabandyti išspręsti problemą:

- Pakeiskite monitoriaus vietą: Jei monitorius yra šalia kito elektros prietaiso, jis gali trukdyti signalui. Pabandykite perkelti monitorių į kitą vietą, toliau nuo kitų elektros prietaisų.

- Atnaujinkite DVB-T signalo parametrus: Jei monitorius neranda jokio signalo, galite pabandyti atnaujinti DVB-T signalo parametrus. Tai galite padaryti savo televizoriaus meniu.

- Atnaujinkite monitoriaus programinę įrangą: Jei monitoriaus programinė įranga yra pasenusi, ji gali sukelti problemų. Galite pabandyti atnaujinti monitoriaus programinę įrangą naudodami USB atmintinę.

- Susisiekite su Samsung klientų aptarnavimo skyriumi: Jei išbandėte visus šiuos dalykus ir problema vis dar išlieka, galite susisiekti su Samsung klientų aptarnavimo skyriumi, kad gautumėte pagalbos.

Jei gyvenate Vilniuje, galite pabandyti pasinaudoti ,,Telia" ar ,,Bitės" DVB-T signalo stiprumo žemėlapiais. Šie žemėlapiai gali padėti jums nustatyti, kur geriausia vieta įrengti savo monitorių, kad gautumėte stipriausią signalą.