Radiocool forumas apie skaitmeninę antžeminę televiziją (DVB-T) ir ne tik

DVB-T => Bendrai apie skaitmeninę TV => Temą pradėjo: Tetakas Įrašytas 2016-07-11 18:09:32

Pavadinimas: Likęs laisvas tinklas.
Parašė: Tetakas Įrašytas 2016-07-11 18:09:32
  Po  "reformos", liko laisvas LRTC2 tinklas (Kaune pvz. 33 k.).  Gal kas girdėjo kas su juo bus? Ar bus visai išjungtas? Kol kas 33 k. siųstuvas Juragiuose išjungtas.
Pavadinimas: Ats: Likęs laisvas tinklas.
Parašė: Soliaris Įrašytas 2016-07-14 10:26:24
Tai ir LRTC1 tinkle dar liko viena laisva vieta. 1 užėmė Lietuvos ryto TV, o kita tuščia.
Pavadinimas: Ats: Likęs laisvas tinklas.
Parašė: harryjkevin1 Įrašytas 2026-09-08 10:23:47
I was researching Lithuania's digital television transition for a media studies project and came across the uncertainty surrounding the free LRTC2 network. I asked a tutor to help with my assignment (https://www.ukassignmenthelp.uk/) because I could not find a clear explanation of whether the remaining transmitters would close permanently. The Juragiai channel 33 shutdown suggested changes were already happening, but one inactive transmitter did not confirm the future of the whole network. An official announcement from LRTC would have been the most reliable source.